Björnbärsswirl

Min helg har varit otroligt bra.
Inte varit något speciellt egentligen, men har varit mysigt ändå! :)
Och ikväll kommer Lillgrisen hem, längtar som tusan.

Jag har blivit jätte duktig på morgonen nu.
Gick upp idag (efter en mycket konstig dröm om nässelsoppa och nakna personer.) och tog på mig en ansiktsmask. Tog kaffe och satt mig framför tvn. Sköljde av mig ansiktsmasken och gjorde björnbärsswirl. Ingen aning om det är gott eller inte, tänkte att jag och karln skulle snaska i oss det om en stund! :)
Efter det har jag sprungit och dammat, plockat och donat. Ingen ro alls i kroppen att sitta still riktigt.
Så hade tänkt koncentrera mig på lite griddlar nu. Så jag har något att göra. ;)

Bye. (Björbärsswirlen på bilden, ser inte riktigt ut som den gjorde på den bilden jag utgick ifrån. Haha.)
swirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0