Uppe med tuppen

Klockan är halv sju och jag är färdig.
Sminkad till max och har kläder på mig.
Lillgrisen äter "frukost". Äpple.

Om en halvtimme ska vi gå till dagis.
Sedan ska jag promenera till min verksamhet.
En timmes promenad på morgonen. Det skadar väl inte? Haha.


Insåg igår att jag har väldigt okej kropp. Mer än okej till och med.
Revbenen håller äntligen påväg att försvinna.
Magrutorna syns.
Kan nog kanske till och med känna mig bekväm i sommar om jag ska sola.
Finemang det här.

Insåg även att jag har hyfsat långt hår. Så lägger planerna med löshår på hyllan. :)

Hade en skön dag igår.
Lermask, dusch, insmörjning, hårplattning, nagellack, osv.
Nog för att det var en massa med tvätt och Lillgris sådär där emellan. Men det är så det är att vara mamma.
Lillgris går först, i alla lägen! Finns någon som borde läsa det där extra noga.
En mammas liv kommer inte alltid först, kan du inte bara inse det?

Suck. Nu vart jag irriterad såhär på morgonkvisten också.
Suck, dubbel suck.


bye.

Kommentarer
Postat av: Li

oj, när måste du gå upp egentligen?

2010-03-11 @ 07:23:19
URL: http://takemyplace.blogg.se/
Postat av: S.

Jag gick upp 05.20 imorse. :)

2010-03-11 @ 14:56:03
URL: http://imyourheartache.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0