Underbart.

Att ha barn är verkligen underbart.
Vem skulle annars dansa och bli glad åt mig när jag sjunger?
Vem skulle annars komma och skrika "KAAAA" och överlyckligt kasta sig runt en och krama en?
Vem skulle annars ge mig slempussar?
Vem skulle annars älska min mat?

Nej, självklart finns det andra underbara saker med att ha barn också.
Men tar faktiskt för tillfället inte upp fler saker.
Är för många för att ens kunna ta upp allt.



Nej, vet ni vad.
Nu ska jag dricka lite påskmust och börja skala potatis.
Tänkte att jag skulle göra hasselbackspotatis och kotletter tills min underbara karl kommer hem.
Ska se över vad vi har för sås hemma också.

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0