tv, lunch och toaträning.

Sitter och kollar på topmodel 9. Okej, jag har sett alla avsnitt redan. men. Jag älskar det.
Kan inte råför det. Haha. :P
Lillgrisen ligger och grisar och sover. Men han vaknar nog snart och är hungrig.
Funderar på vad man ska hitta på till lunch. Korv med bröd kanske?
Jag har precis ätit frukost, så Lillgrisen får äta sin lunch ensam.

Vart ingen bakning eller klädkammarstädning igår.
Var hos karlns mor och drack kaffe och åt bullar istället. NomNom.
Sedan gick vi till Netto. Handlade tamponger, kyckling och en toaring. Bra kombination? Right? Haha.
Det var en toalettring för barn, skitsöt med ankor på. Som man bara sätter över den vanliga. (Eftersom Lillgrisen annars är rädd för att sitta på toaletten, han är väl rädd att ramla ner stackarn.)
Så vi invigde den vid tandborstningen igår, läste nattsagan på toaletten också. Men, utan resultat.
Ja, jag vet att han är väldigt liten än, men man kan ju i alla fall börja så smått. :)
Får se om det går bättre ikväll då? :)
Efter handlingen gick jag och Lillgrisen hem. Pratade "för ovanlighetens skull" med Tant M i telefon.
Skvaller, skvaller och skvaller. Det gillas. ;)
Lagade kyckling och började skura badrummet.
Karln kom hem och gjorde iordning couscous och currysås.

Så ja. Vi fick ju i alla fall ett skurat badrum. Det är väl inte fel? ;D Hahah.
Funderar på  att ta och röja och skura hela köket idag. Skinande rent där är ju inte fel. ^^
Fast.... lär väl ta tag i klädkammaren snart också. Men.. Köket är viktigare och roligare. Haha.




Ikväll blir det tvtittning som vanligt.
Kvällens tvschema ser ut såhär.
17.00 Top Chef
18.00 NCIS
19.00 House
20.00 Dating in the dark
21.00 House
(Hinner bara se halva programmet.)
21.30 Svärdfiskarna

Fullspäckat? Jajjemen.
Innan det ska alltså middagen vara uppäten. Haha.
Så, vad ska man kunna hitta på till middagen då?

NCIS missar jag även lite av. Läggning av Lillgrisen sker ju mellan 18 och 19.
Och eftersom jag börjat med en ny rutin så tar ju det en längre stund. :)


Nej, nu tror jag att det var någon som vaknade.
Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0