TopModel, Muffins, Lunch och Dagis.

TopModel kollat.
Muffinsen bakade.
Lunchen äten.
Dagis ringt.

Ja, i stort sett vad jag orkat med idag.
Vart Hallon/Blåbärs muffins, NomNom.
Till lunch fick Lillgrisen korv m. bröd.
Ringde dagis och sa att Lillgrisen kommer imorgon.
Så det blir att gå upp tidigt imorgon, eftersom han börjar halv åtta.
Ska väl masa mig iväg till affären senare och köpa frukt.
Lillgrisen får ju det på morgonen, eftersom han äter frukost på dagis.

Har även kommit fram till vad vi ska äta till middag.
Kotletter m. pommes frites.
Har jag inte gått till affären innan middagen, så får jag be karln köpa med sig ketchup efter jobbet.
Vi har ingen marinad heller, men jag får helt enkelt göra egen. Kan väl inte vara så svårt?
Olja och kryddor. Eller? Haha.
Jag har ingen aning. Men det får duga i alla fall. :)

Jag är så jävla kaffesugen. Men ingen kaffevän idag.
Får nog göra mig en kopp själv. Tråkigt!
Men så är det ibland. Haha.

Hmm. Kom fram till att det inte är så mycket tvtittande ikväll.
Fanns knappt något att kolla på.
17.00 Top Chef
18.00 NCIS
19.00 House
Sen hittade jag inget mer.
Blir väl att kanske hitta någon film efter det att glo på kanske.
Vet även att jag ska noppa ögonbrynen. Så jag slipper göra det imorgonbitti. :)

Nej, nu ska jag sätta på lite kaffe.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0