Tidigt.

Ja, jag är medveten om att klockan är 05:17.
Jag har varit vaken en kvart redan. =)
Är ju faktiskt tisdag idag, och då börjar ju lillgrisen och jag tidigt.

Tydligen ska vi pyssla idag igen, suck.
Jag hatar att pyssla. Men tar nog kanske med mig min bok. :)
Funderar efteråt att gå ner på stan en snabbis, kolla om skorna finns kvar.
Hittade ett par "gympaskor" åt lillgrisen på rea för 150kr. Som hittat! :)
De blinkar även i varje steg. Haha. =)
Fast måste kolla upp storleken han har i stövlarna, tror det var tjugofyra men är lite osäker.
Sedan ska jag hämta lillgris, gå hem och diska.
Sedan skala potatis. Ska göra potatisgratäng idag. NomNom. Med kotletter till. :)

Jag och karln var och handlade igår. Köpte påskskinka. :)
Måste ju fixa ordning en riktig påsklunch i år. För lillgrisen.
Funderar även på om han ska få ett påskägg, fast inte med godis i förståss.
Typ med skorna eller ett par strumpor eller något. Heheh. :)


Nej, nu ska jag kolla fb innan jag går och gör mig iordning.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0