Sovmorgon?

Jag hade tänkt att ta sovmorgon varje dag den här helgen.
Men vill ni veta hur det gick?
Det gick åt helvete faktiskt.
Låg från säkert sex-halv sju imorse och bara väntade på att somna om.
När Karln gick upp runt sju bestämde jag mig för att gå upp också.
(Nej, han är inte sjuk. Men ska man fiska så då kan man gå upp tidigt.) Haha. Han är för rolig.

Har fördröjt tiden med att griddla.
Ja, jag lagade lunch åt mig för en liten stund sedan också.
Men annars har jag bara läst lite bloggar och ätit mat.
Kom dock på att klockan är hur mycket som helst och jag planerat att städa medans karln ändå var ur huset.
Så ska bara sätta på musik för fulla muggar och sedan blir det städning.
Får se om man hinner griddla lite till sedan. ;) (Det är beroendeframkallande.)


Vet inte riktigt vad det blir ikväll.
Tror karln ville hitta på någe mys. Så får se vad det blir. :)

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0