Sovmorgon.

Gääsp, är skittrött. Trots att vi tog oss en sovmorgon. Vi gick upp klockan åtta.
Fast lillgrisen verkar vara trött ändå, så får se om det blir sova frukost inom kort.

Ja, jag orkade inte skriva mer igår, gick och la mig efter att jag ändrat utseende lite grann.
Lägger nog upp bild ikväll. Kanske. Ser nog bättre ut då. ;) Hahah.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Ska ställa mig och steka pannkakor till lunch i alla fall.
Uppskattas av alla i hushållet tror jag. Lillgrisen brukar då kunna vräka i sig hur mycket som helst. Haha.

Nej, nu ska jag griddla och sedan koka kaffe. Bye.

Kommentarer
Postat av: Jakubmariam

Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...

2011-05-19 @ 10:20:57
URL: http://jakubmariam.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0