Skvallertanter.

Nej, disken är INTE diskad. Ni anar nog inte hur mycket jag hatar att diska.
Tvätten från igår är INTE vikt.

Så... Nej, jag har inte "växt ifrån" min slöhet. ;)

Men jag lovar, disken är diskad om en stund. Och tvätten SKA vara vikt om en stund.



Lillgrisen har precis gått och lagt sig. Var skittrött.
Eftersom han gick upp så tidigt och inte har sovit middag ordentligt.
Så han sover som en stock.

Har pratat med Tant M i telefon som vanligt också.
Skvaller, skvaller och åter skvaller. Det gillas.
Den ena chockerande saken efter den andra.
Vissa människor gör en helt stum, hur dum får man egentligen vara?
En personen har aldrig sjunkit så lågt i mina ögon, som den här har gjort de senaste två åren.
Och för varje dag tror jag att den sjunker lägre och lägre.

Nej, nu ska jag ägna mig åt NCIS tror jag.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0