Sjukling, underland och äppelpaj.

Usch, mår inte ett dugg bättre idag.
Snoret rinner i minst hundratjugo kilometer i timmen.
Huvudet sprängs gång på gång i miljoner småbitar.
Någon sitter med en svets och bränner mig i örat.
Och ett troll kyler ner mina tår.
Det vill säga. Jag är inte alls pigg idag heller.

Fick i alla fall tvättat igår och gjorde även en äppelpaj.
Var skitgott!
Åt resterna förut till frukost. =)

Jag är skitsugen på att se Alice i underlandet.
Den otecknade alltså.
Den verkar skitsöt.
Får be karlns mors karl att ladda ner den om ett tag kanske. :)



Nej nu ska jag snora vidare.
Ska väl dra på soffkuddarna överdraget om en liten stund.
Sedan måste jag diska. Usch!
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0