Sjuk, fingerbit och gulligull.

Godmorgon.
Sitter nu och kollar på bolimbompa med lillgrisen.
Lite intressant tycker han att det är.
Inte lätt att vara liten, han bet just sig själv i fingret.
Han sitter och snaskar macka till frukost, men han är lite glupsk. ;) Haha.
Stackarn.

Idag mår jag lite bättre. Tror jag är frisk från magsjukan i alla fall.
Fortfarande väldigt förkyld. Dumt.
Nu orkar jag inte vara sjuk längre, det suger appung!



Igår somnade jag på soffan, som alla andra dagar nu när jag varit sjuk.
Tillslut fick jag masat in mig till sängen. Det uppskattades mycket av min rygg.
När karln gick och la sig var det mysigt. Hörde att han viskade i mitt öra, att han älskade mig över allt annat.
Myspys or what??
Det mysiga i sig är ju att han trodde att jag sov, så han sa det utan att veta om jag skulle höra det eller inte.
Nu var jag ju vaken och kunde svara på det, men endå. Skitgulligt.
Min karl är nog fanemej bäst. :D
Och om en månad och fyra dagar så är det ett år sedan vi började umgås konstant igen. : ) Underbart.


Nej, nu ska jag sluta gulligulla och griddla lite tror jag.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0