Seg dag.

Idag blir det nog en mycket seg och lång dag.
Lillgrisen hade svårt att sova ordentligt inatt. Lite feber hade han.
Antar att det är sviter från sprutan förra veckan. (Skulle ju ta 7-10 dagar innan det verkade.)
Men nu är han inte varm längre, trött dock.
Men han får sova middag efter att vi varit nere på banken. (Ska ju dit vid klockan 10 idag.)

Ska snart göra iordning mig för promenaden. Solen skiner, ser helt okej ut.
Funderade även på om jag ska ta mig en promenad till ICA sedan, har ju en tårta att hämta ut. NomNom.
Jag är ett mensmonster så jag får äta vad jag vill nu. Haha. Igår bakade jag två pajer. (Blåbär och äpple.)
Måste ändå köpa blöjor åt Lillgrisen, så kan ju passa på att hämta tårtan då också. ;)



Nej, nu ska jag gå och kamma igenom mitt hår och slänga på lite mascara.
Bye Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0