Så ska det låta.

Tittar just nu på så ska det låta, fast har sprungit ifrån ett X-antal gånger.
Har plockat iordning tvätten och letat upp tvätt/sköljmedlet.
För om tjugo minuter så ska jag tvätta. Så då måste man ju ha plockat iordning på allting.
Skönt att ha det gjort i alla fall, tråkigt bara att se fem timmars tvättid framför sig. Segt!
Men det får gå.


Karln sover fortfarande, jag har tydligen varit jobbig inatt.
Rör mig ju ganska mycket i sömnen om jag är orolig.
Och gårdagen var ju rätt orolig av sig, så det är ju inte förvånande.
Hoppas på att dagen erbjuder mig en bättre dag.


Funderar på om jag ska börja plocka iordning från golvena, bordet i vardagsrummet och köksbordet efter att jag slängt in två maskiner tvätt.
Så det blir någon ordning och det bara är dammsugning/golvmoppning kvar. Men det får vänta tills karln har vaknat. Vill ju inte råka väcka honom med dammsugaren. Haha.


Nej. nu ska jag kolla vidare på  så ska det låta.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0