Onico+

Jag måste säga att den nya onico+ inte är så speciellt god.
Sliskigt söt.
Annars tycker jag ju om redbullsmak, men... absolut inte på snus.
Haha. Efter den här dosan ska jag nog försöka sluta med nikotinfritt också.
Har varit nikotinfri jätte länge nu, flera veckor. En månad kanske till och med? :)
Fan vad duktig jag är.


Mår för övrigt exakt som jag gjorde imorse.
Lillgrisen är också sjuk och har precis blivit sänglagd.
Karln sitter och spelar på datorn. PangPang-spel.
Själv sitter jag och kollar på NCIS, dock har jag ju redan sett det här avsnittet.
Så hade faktiskt tänkt griddla lite istället, medans karln sitter vid den andra datorn. :))
Sedan blir det diskningen och kolla vad jag ska laga för lunch imorgon. (Ifall jag måste ta fram något ur frysen.)
..Inte för vi har så mycket i frysen nu men.. Hahah. Ska handla imorgon. Finemang! :)



Påtal om hästar... Eller ja.. Ingenting rättare sagt.
Jag trodde att det bara var "stora" bloggare som blev kopierade. Men jag måste haft mycket fel.
Som att det inte skulle märkas? Haha, patetiskt.
Skrattade och konstaterade det som väldigt fånigt. Varför skulle man kopiera något sådant?
Ja, det är inte bara jag som märkt det, rättare sagt. Det var någon som bad mig gå in på din blogg.
Det är inte sant vad folk kan vara komiska. ;D Hahah.




Bye.


Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0