Myskväll.

Nu är det ett tag sedan karln kom hem.
Fast han är iväg och hämtar AH, så han kommer snart hem.
(Han lånade AH bil när de fiskade, så därav hämtar han och skjussar hem henne.)

Vi har i alla fall kommit fram till hur vi ska mysa ikväll. :)
Blir Kinamat till honom och en sallad med fetaost till mig.
Ska även hyra en film och se på. Hoppas vi kan hitta någon bra bara.
Är sugen på en läskig film faktiskt, eller ja. En psykologisk thriller eller något sådant.
Men får se vad det blir för någon. :)




Ibland blir jag rädd att all den kärlek som finns ska försvinna som i en dröm.
För allt känns verkligen som i en dröm. Jag blir bara mer och mer kär för varje dag som går.
Han är den förste jag känner att jag vill bo ihop med, leva med tills vi blir gamla, osv.
Sedan vi blev tillsammans har jag aldrig tvivlat på varken hans eller mina känslor.
Inte ens när vi har bråkat har jag känt att det kommer gå åt skogen. (Nog för att vi bara bråkat två-tre gånger, men ändå.)
Nej, det här förhållandet gör mig verkligen lycklig.


Medans karln är iväg ska jag griddla lite. ;)
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0