Morgonmorgon.

Godmorgon. Eller ja. Vi har ju varit vakna i en timme redan. (Sedan klockan sju)

Idag blir det att gå till banken. (Då mitt chip till bankkortet lossnat)
Sedan blir det att gå till BVC också.
Lillgrisen ska ju få spruta och vägas/mätas. Kanske är någon utvecklingskoll också.
Första gången jag ska till just det BVC't. Hoppas de är trevliga.
Måste även ringa dagis idag och säga att Lillgris inte kan komma idag.
Annars har jag inga mer "måsten" idag.

Haha. Igår vart det inte mycket tvmys för mig.
Karln kom och hämtade mig och Lillgris vid tåget.
Åkte hem och åt mat/kvällsmat. Sedan kom Karlns mor och Lillebror.
Runt sex var Lillgrisen trött och gjorde iordning sig för sängen och gick och la sig.
Jag och Karln tog en dusch och sedan la jag mig i sängen medans han skulle röka.
Bara det att jag tog mig aldrig till soffan sedan.... stensov!
Haha. Min Karl som hade tänkt baka smulpaj åt oss igår. Vart ju inte av direkt.
Det vill säga somnade jag runt sju, halv åtta kanske. haha. Lyckat va?


Eftersom Karln börjar senare idag kanske man skulle baka paj, tills han vaknat menar jag.
Det hade väl varit snällt av mig?

Nej, nu ska jag byta kissblöja.
Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0