Lermask.

Köttet är marinerat och jag har lermask på mig.
Livet är underbart. Right?
Halvfint väder ute och ögonbrynen är noppade.
Ska ta och vattna blommorna och snart slänga in pommes fritesen i ugnen.

Det sorgliga är att min lermask håller på att ta slut.
Min svindyra lermask, som har varit min bästa vän i över ett år.
Köpte den när Lillgrisen var någon månad.
Hur fan ska jag ha råd att köpa en likadan igen?
Får väl önska mig den i present kanske?
Jag fyller ju faktiskt år om fyra månader. Suck.
Det är lång tid och då har nog lermasken tagit slut för länge sedan. :/
Får väl köpa mig en billig ansiktsmask istället så länge.
Lär väl vara bättre än ingenting?
Jag älskar ju att ha lermask/ansiktsmask och mitt ansikte älskar det lika mycket.
Blir alldeles bebismjuk om kinderna.
Och vem skulle inte gilla det? ^^

Nej, nu hör jag att Lillgrisen har vaknat ur sin dvala.
*Hämtar upp honom ur sängen*
Haha, han tittade mycket skeptiskt på mig.
Inte så konstigt, är ju alldeles grön i ansiktet.
Men han skrattade i alla fall. Så rädd är han inte.
Puss fick jag också. :)

Jag måste verkligen ha världens gosigaste unge!
Hela dagen idag har han sprungit till mig och sagt "KAA" och gett mig en bamsekram.
KAA, betyder alltså kram. Han är gosig.

Nej, nu ska jag tvätta av mig lermasken.
Bye.

Kommentarer
Postat av: Emely

Har du tips på vart man kan köpa en bra grön lermask? Söker runt lite här på internet men har inte hittat någon bra hemsida. Vet du någon butik eller hemsida som har? :)

2010-04-21 @ 19:51:40
URL: http://paraiiso.blogg.se/
Postat av: S.

Jag köpte min från miranda skincare =)

2010-04-25 @ 16:33:45
URL: http://imyourheartache.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0