Kvällen i stora drag.

Stekt falukorv, äggtvå mackor.
Super god citronmarängtårta.
Kaffedrickande.
Dammsugande.
Galet busig Lillgris.
.... Några timmar senare.

Har nyss kollat på säsongsstarten av Bones. (Underbara, underbara T. Brennan och S. Booth)
Sitter nu och har letat igenom massa recept innehållande björnbär. Hittade några smaskiga grejer.
Lillgrisen ligger och sover sedan några timmar tillbaka.
Karln kollar på något program med en björn just nu. (Något natur program helt enkelt.)


Funderar över morgondagen. Känns som att den kommer försvinna jättefort.
Först är det morgon, det vill säga frukost åt mig och Lillgrisen. Borsta tänderna på oss båda.
Sedan sminkning, hårplattning och klädletning.
Klockan elva måste vi gå till dagis, sedan går jag ner på stan. Börjar efter ett tag verksamheten.
Går till karlns mor efteråt och inväntar karln och lillgrisen. Efter det är klockan runt fem.
Sedan är det dags att gå hem och tätt inpå går lillgrisen och lägger sig.
Kul dag? Vart tog timmarna vägen?
Hahah. Är det bara jag som har ångest en dag i förväg om vart dagen kommer att ta vägen? Haha.
Jisses vad fånig jag är.

Nej, nu ska jag kolla mailen och fb tror jag.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0