Köttbullar, 2012 och städa med sprit.

godmorgon.

Vart inte mycket skrivet igår. Var hos "Lille J" och snodde hans bredband.
Laddade ner TicTac och New Moon. Lovely. New moon alltså, den andra är väl inte riktigt lika underbar. Haha.
Gick sedan hem och åt potatismos, köttbullar och lingonsylt. yummie.
Kollade på 2012, skit bra var den! :) Kan man dock inte tro, för jag brukar inte gilla sådana filmer.
Men jag gillade den faktiskt. =)


Idag vet jag inte riktigt vad som händer.
Vänta på att karln ska gå upp, så man kan dammsuga hela lägenheten. Samt torka golv.
Lillgrisen kommer hem idag. =) Det gillas.
Ska även gå runt och handsprita överallt. (Ja, jag hatar magsjukebascilusker)
Så det kanske blir fullt upp hela dagen av städning i alla falll?
Ska även göra fläskpannkaka. Yummie!

Nej, nu ska jag nog griddla lite.
Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0