Korthus.

lyckades

Ja, efter många försök och svordommar, så lyckades jag.
Är jag inte duktig? Haha.

Det är i princip det jag har gjort idag.
När jag slutade så gick jag runt på stan en stund.
Tyvärr var storleken på skorna små, så jag köpte inte dem.
Köpte istället en skjorta åt lillgris. Typ OrangeRöd, skitsöt!
Den var dessutom på rea och då kan man ju inget annat än att köpa den. ;)
Lite stor var den, men helt okej ändå. De andra börjar ju bli försmå för honom.
Och lillgrisen är inte lillgrisen utan skjortor. Hehe.
Ja, jag gör min son till en gubbe. :)

Efter jag vandrat runt på stan och kollat på lite allt möjligt, så gick jag och hämtade lillgrisen.
Dock satt han och åt när jag kom dit, så fick vänta i nästan en halvtimme, lite segt!
Sedan gick vi hem. Och jag slapp diska. Min karl är bäst. =)
Nu har vi precis ätit upp gårdagens pizza och nu vill jag att det ska bli kväll.

Ska göra om mig vid halv tio ungefär ikväll. Det gillas!
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0