Kalsong.

Guud så trött man kan vara.
Varit uppe sedan klockan sju.
På något sätt kan jag faktiskt medge att jag hatar att byta bajsblöja det första jag gör på morgonen.
Konstigt va?

Lillgrisen har just smällt i sig frukost. Macka.
Och jag drack lite påskmust till frukost. Finet.

Igår tog Lillgrisen av sig blöjan i sängen. För första gången.
Ja, jag tror han är mycket "sen" med det, men jag har gjort allt för att slippa den proceduren.
Som tur var så hade han bara kissat, men endå!!
Var bara till att slita ur kudde och täcke och sedan torka bort allt kiss.
Så ja. Nu kan man ju säga att jag INTE kommer vara lat och "glömma" ta på han kalsongerna.

Idag vet jag inte vad som händer.
Ingen verksamhet och inget dagis.
Kanske Lillgrisen och jag ska passa på att göra något. Typ... Städa.
Hahah. Så kul vart det av den här dagen. *suck.


Nej. Nu ska jag kolla vidare lite grann.
Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0