Godmorgon.

Godmorgon.
Klockan är nu kvart över sex och jag har nyss gått upp.
Lillgrisen ska till tandläkaren kvart i åtta, så känner att jag vill vakna till innan jag måste väcka honom.
Sedan ska vi gå och terrorisera Karlns Mor. Dricka Kaffe.
Efter det blir det promenad till Netto och sedan hemfärd tror jag.

Gårdagen var helt okej.
Grillade korv på parkeringen med min verksamhet.
Okej, hur muppigt låter inte det?
Men det var trevligt. Haha.
Kom även fram till att L och jag setts förut, på fest. År 2007.
Otippat? Ja. Hahah.
Sedan var det hem, laga mat. Kolla på tv. Sova.


Och nu ska jag försöka vakna till liv och kolla lite i bloggar.
Kanske griddla en sväng om jag hinner också. ;)
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0