Godmorgon.

Godmorgon.
Klockan är snart 07.00, varit vaken av och till sedan en timme tillbaka.
Det vill säga. Jag har blivit morgonpigg!
Ja, det låter otroligt, tror inte de som kände mig förr kan tro på det faktiskt.
Fanns nog ingen värre sjusovare än jag. Haha.

Gårkvällen var mysig.
Kollade på tv (Top Chef, NCIS, House och Sveriges värsta bilförare.)
Efter det skuttade vi in i duschen. Men Karln bestämde sig för att hämta massa ljus.
Hur mysig är inte han då? Gosekarln!
Så låg i badet, med hans armar om mig. Guuud så mysigt!
Har jag den bästaste Karln eller? :')

Idag ska Lillgrisen till dagis och jag ska till verksamheten.
Så vi ska gå om en timme. Så borde nog dra kammen genom huvudet kanske?
Smörja in ansiktet och sedan sminka mig lite grann?
Ja, låter som en god idé!
Sedan i eftermiddag åker Lillgrisen till sin biologiske far.
Nästan så jag redan saknar Lillgrisen, trots att han springer runt framför mig. Haha.
Men ja, han kommer ju hem på söndag. Så ingen skada skedd.

I helgen ska min brorson döpas. Tråkigt nog kunde jag inte ta mig dit.
Jag som inte har träffat honom än. :(
Men, men. Smällar man får ta.
Får åka upp dit i sommar. Och då ska jag gosenypa på bebis. (Trots att han inte är en bebis då.)


Nej, nu måste jag gå och göra mig iordning.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0