Försvinnande fort.

Usch, nu känns det som hela dagen har gått hur fort som helst. (Ja, jag är medveten om att klockan bara är 10:48)
Men det är den där dumma timmen som de bara snodde för en i natt. Isch. Men det får väl gå.
Måste väl väcka Karln om en stund, så han kan lägga sig i tid ikväll. (Dock tror jag vi "jobbar" eftermiddag imorgon. Men är inte säker.)
Fast.. Behövde inte väcka honom, han vaknade nu. :)


Det vill säga, jag ska dricka upp mitt kaffe, snabbläsa bloggar (och hoppas de har uppdaterat sedan imorse.) och sedan blir det dammsugning och golvmoppning.
Brukar ju moppa golvet innan Lillgrisen kommer hem. Är lite jobbigt att göra det när någon ska vara med i skurhinken. Haha. :) (Nog för att det händer ofta att han är med ändå...)

Bye.


Kommentarer
Postat av: Snookie - Perfection since 1992

Hej hittade hit o tänkte att jag lika gärna kan vara trevlig o önska en bra söndag!

2010-03-28 @ 13:23:52
URL: http://snookie.blogg.se/
Postat av: S.

Hej Hej. Tack det samma. Eller ja. Det får väl bli en trevlig måndag som jag önskar dig istället. =)

2010-03-29 @ 08:21:06
URL: http://imyourheartache.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0