Filmer och griddlers.

Godmorgon. Eller ja...
Sitter nu och griddlar lite grann. Passar på när Lillgrisen sover.
Han vaknade halv sju, för ett blöjbyte... Så han har ätit frukost, men vart mycket trött efter en stunds busande.
Själv har jag vräkt i mig yoghurt och macka. Valios björnbärsyoghurt. NamNam.

När Lillgrisen har vaknat ska vi nog fundera på att diska han och jag.
Sedan blir det nog bakning. Muffins. NomNom.
Tänkte att jag skulle ha gått till Netto, men mitt bankkort är i Karlns plånbok efter handlingen igår.
Så det gick inte. Så får se om det blir bakning i stället.


Kollade på Luftslottet som sprängdes häromdagen.
Den var skitbra, tycker den var bäst av alla tre filmer. (Män som hatar kvinnor, Flickan som lekte med elden och Luftslottet som sprängdes.)
Så den rekomenderar jag starkt. Om man sett de andra två förståss.


Funderade på en sak förut på tal om filmer.
Undra vad jag och karln nu ska ha som seriekollning?
Först var det första säsongen av Bones, sedan Falkfilmerna och nyss de ovannämnda.
Hmm. ja, det märks väl.
Jag vill i alla fall se Alice i underlandet, men får vänta tills man kan ladda ner det, i en bra kvalité också.


Nej, nu blir det att griddla klart den jag håller på med.
Sitter och pysslar med en massa pokémongriddlar. Tänkte göra alla i den kategorin.
Hade dille på sailormoon innan, men den kategorin är klar.
Rekomenderar starkt att testa (www.griddlers.net)



Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0