Feber, snöslask och griddla.

Godmorgon.
Helgen är över och jag är snorig och febrig.
Tror jag kan ha en släng öroninflammation också, gör svinont!
Knappt kunnat sovit inatt, frysit som fan och kissat jätte mycket. (Ja, jag gör det när jag har feber.)
Näsan är helt igentäppt.
Och på det... Det snöar som fan igen!
När ska lagret av snö i himmlen vara slut? Kan de inte sluta kasta ner allt mjäll på oss?
Jag börjar bli måttligt irriterad på det här nu.
Jag var nästan lite glad över att det plaskade när man gick, att snön smälte lite och slask uppstod.
Då har det fan gått för långt, man ska inte bli glad av slask.
Det här är  mycket sjukt.



Lillgrisen sover fortfarande. Han snarkar. Haha.
Neej, jag hade fel. Det var visst katten bakom mig som snarkade. Hahah.
Galet!
Ska ringa dagis senare och säga att Lillgrisen inte kommer.
Känner att jag inte klarar en timmes promenad i mitt skick.

Karln har åkt till jobbet. För länge sedan.
De skulle åka bussen hela dagen typ. I det här vädret.
Ja, de tar det nog försiktigt i alla fall. :)
Det tråkiga är att han inte vet när han kommer hem. Suck!


Idag är det tvättdag dessutom. Isch.
Men det får väl gå.

Nu ska jag griddla i väntan på att lillgrisen ska vakna. (www.griddlers.net)
Bye. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0