disk och kossor.



disk.




Förstår ni nu varför jag dragit mig för att diska?
Så blir det om man inte diskar en dag. Jag gillar det inte.
Så tänker man varje gång att "Fan jag ska diska efter varje måltid, så slipper man den här högen".
Men hur ofta hinner man det då? Haha.


rent.

Men, visst blir man väl nöjd med hur det blir sedan?
Jag älskar när det är rent på diskbänk och spis. Det känns så mycket fräschare.
Vet inte om ni ser det, men lägg märke till min fina grytlapp. Det är ju en.... ko.
Förvånande va? Haha. Eller inte..



ko


Ja, som sagt... jag gillar ju kossor.
Och om det bara stannade med lite kossor på grytlappar och spislock i köket. Icket.
Kökshandukar och hela fläkthyllan är full av porslinskor.
Stackars karl, som får stå ut med att jag älskar kossor. ^^
Ja, jag har ju tatuerat in en liten söt ko på benet också. Nej, den är inte fin.
Men den ska inte vara fin. Den är exakt som den ska vara. Som Jag alltid målat dem.

Nog om disk och kossor.
Nu är det dags för mig att sminka mig, innan resten av lägenheten åker på en städning.
Bye.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Du är som jag när det gäller och diska. Det värsta som finns. :)

Postat av: S.

Haha, ja. Inte kul alls. Men som sagt. Det blir ju bra när det är klart. : )

2010-03-13 @ 07:22:09
URL: http://imyourheartache.blogg.se/
Postat av: L

Ja tillslut, man borde ta tag i sig själv lite oftare.. När ska du till hålan igen? längesen jag såg dig/er.

Postat av: S.

ja, jag har ju precis varit där... så om en månad kanske. längre. ingen aning faktiskt. ^^



Ja, det var ju ett tag sedan--

2010-03-15 @ 07:42:04
URL: http://imyourheartache.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0