dating in the dark

...Förresten.
Såg ni "Dating in the dark" igår?
Åh, förnedringstv när det är som bäst. Jag skrattade skit mycket.
Ja, skadeglädje är en av de få saker jag skrattar högt av på tv.
Lovely. Haha. =)




Jag mår verkligen inte bra.
Ja, jag blir jätte ynklig när jag är sjuk. ^^
Karlns mor var här en sväng och skulle dricka kaffe.
Fast, hon började med att diska. Haha. Jag gillar det inte.
Men är faktiskt mycket tacksam nu när jag är sjuk.
Har inte haft någon ork till det alls.
Men nu har jag varit sjuk i tre dagar, så nu tycker jag att jag kan bli frisk.
Känns som att jag varit sjuk i en evighet. Haha.
Och ja, jag har sagt att jag får klaga. hehe.

Lillgrisen sover just nu, men ska nog ha lunch  inom kort.
Tror det blir att kasta in lite pannkakor i micron faktiskt.

bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0