Dåligt.

Hoppsan. Dålig helgupdate.
Har haft det så mys med finaste karln, så har inte ägnat en tanke åt bloggen på hela helgen.
(Ja, det är ovanligt för att vara jag.)
Såg bland annat på Sherlock Holmes, jag tror inte den var bra. För det var en sådan film som när man sett klart den, så hade man glömt vad den egentligen handlade om.
Så, det vill säga. Jag tror inte jag rekommenderar den. Haha.

Lillgrisen kom hem igår kväll också. :)
Finemang det. :)
Karln och jag la oss vid klockan åtta, det var skönt som fan att somna då.
Jag vaknade fem i sju, som vanligt.
Gick upp, tog upp Lillgris och gjorde frukost åt honom.

Nu väntar jag bara på att skaffa mig ork till att platta håret och sminka mig.
Men har inge brådska, Lillgrisen ska inte vara på dagis förens om ett långt tag.
Ska gå härifrån klockan elva.
Karln skulle antagligen gå med då. =)


Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0