BVC

Sitter nu och väntar på att top chef ska börja. Finet.
Lillgrisen och jag åt nyss mellanmål. Risifrutti. NamNam.
Kom ju just hem från BVC. Lillgrisen är nu en stor och duktig kille.
Fick spruta och skrek som en gris. (Ja, han kallas väl Lillgris pga något.? Haha.)
Sedan var det som om ingenting hade hänt. Haha.

Innan det gjorde vi äppelpaj åt Karln. NomNom.
Lillgrisen sov middag, passade då på att ta mig en dusch.
Gick sedan hem till Karlns mor och drack kaffe.
Sedan var det BVC time.
Vägning, mätning, spruta, utvecklingskoll osv.
Kom hem och ringde radiotjänst. Hade fumlat mig lite och betalat på andra fakturan. Haha.
Så det rättade hon till. Skönt. =)

Nu väntar vi på att karln ska komma hem, så vi kan äta middag.
Dillkött. NomNom.
Sedan blir det kolla lite till på tv, sedan skulle vi kolla på Sherlock Holmes tror jag.

Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0