Bra humör

Ny kissad och ny kammad.
Klockan är nu 05.24. Jo, det är jag medveten om.
Vad jag gör uppe nu?
Jag ska gå till dagis runt 07.00 med Lillgrisen, därav är jag uppe.
Satt mig här för att vakna till lite först.

Gårdagen var bra. Var på gott humör hela dagen nästan.
Lite nederlag först. Men det löste sig när jag kom hem.
Fick ett nytt bankkort på posten dessutom. (Det gamla tappade ju chipet.)
Ringde även samtal och grejer, frivilligt!
Ja, jag har blivit riktigt duktig.
Den här gången fick ingen ångest vinna över mig.

Letade även lite jobb igår också.
(Även fast inte soc tycker att jag är redo)
Skaffar jag inga kontakter, så tror jag ju inte att ett jobb hoppar på mig sedan heller.
Så det här ska nog bli bra, tillslut. :)


Tvättade igår också. Men det vart klart rätt tidigt.
Så det gick fort och det gillar vi!


Idag är jag på gott humör igen.
Ska till verksamheten idag och sedan hem och göra lasange till middag. NomNom.


Ska läsa lite bloggar nu.
CU!
Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0