Boxaren.

Tänkte jag skulle ladda upp en hemsk bild på lillgrisen.
Är från när han slog i sig.

boxare



stackars mammas lille gris. Ser ut som en liten boxare.
 Och ja, bilden är brutalt suddig.
Många vet vem jag är, men det är också då bara personer som jag känner.
Så lillgrisen, hans mor och övriga i närheten är "anonyma". Det vill säga ansiktslösa i bloggen.
Därav är kortet på mig också relativt suddig.
Men... enjoy anyway.






Sitter nu och väntar på att karln ska komma hem.
Lillgrisen har gått och lagt sig. Får se hur hans mage är imorgon, tydligen är han inte helt återställd från magsjukan än. Så det blir ingen verksamhet för mig och inget dagis för Lillgrisen imorgon.
Tänkte att han skulle hjälpa sin mor med att städa i klädkammaren då.
Ställa iordning allt smink och alla skor där de ska stå. Bild kanske ni vill ha då?
Ja, självklart. Vem vill inte ha en bild på min klädkammare? ;D Hahah.
Och nej, det är ingen highfasion klädkammare direkt. Bara lumpen och tråkig.
Men det gör inget, älskar den i alla fall. =D


Nej, blir väl att griddla lite till, för att fördriva tiden.
Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0