värme.

Jisses, värmen tär på kroppen. Jätte mycket.
Men det är inget att klaga på, solen ger mig lyckospratt! :)
Lillgrisen åkte just till sin far. Och ja, jag hamnade här en sväng.
Ska snart göra mig lite fräschare och promenera bort och kolla på så ska det låta med lite folk. Skoj!
Borde äta något dessutom, men jag gör mig nog en macka som jag kan tugga på på vägen! Med ost, skinka och tomat! NomNom!

Jag saknar min karl, ursäkta att jag tjatar. 
Men jag är inte alls van att sova ensam, inte alls van att vara utan honom över huvudtaget!
Och jag som älskar när han pussar mig i pannan och säger att han älskar mig!
Men ja. Inte långt kvar till söndag nu! :) Tur det. ^^

Nej. Nu ska jag kolla lite andra saker lite snabbt! :)
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0