tvättar.

Sitter nu och väntar på att tvätten ska bli klar.
Väntar även på att karln ska höra av sig, han skulle göra det när de åkte.
Sitter och lyssnar på svensk musik, dagen till ära också. (Förutom när jag lyssnar på låtar som syster L skickar till mig över msn!)
Funderar på om jag ska platta håret och sminka mig lite också.
Bara för att man känna sig så pass mycket snyggare då.

Tror blonderingen blev hyfsad i alla fall. Lite smått orange/gul i hårbotten bara. Men hellre det än mörkt. ^^,
Så nu behöver jag inte tänka på det på en månad i alla fall.
Kanske ska fråga karlns mor om hon vill toppa mitt hår snart också, borde vara dags nu, snart. :)
Ska gå och koka mig lite kaffe nu tänkte jag.
Äta den ensamma morotskakan som står i kylen också. ;) Haha.
Bye.
vår 09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0