Tråkigt nog...

nej, usch. Gårdagen var inte alls kul. :/
Fick superont i huvudet, ryggen och frös som en gnu. Nej usch.
Så åkte hem vid tolv. Stackars karln som hade sett fram emot det.
Känner mig lite smått elak faktiskt, men men. Inget att göra åt nu. :(

Sitter nu och hinkar kaffe och spelar bingospel på www.spela.se Najs Najs.
Ska snaaart kasta mig i duschen. Har inte orkat det än. Så luktar säkert massa gammal öl, men endå.
Det får mor och co stå ut med. ;) Hahah.

Imorgon åker vi hem. Tar med lillebror Nila över veckan. Eller ja, jag vet inte hur länge han stannar faktiskt. Haha.
Men ska bli kul. Han ville vara med karln och fiska någon dag också. =)
Sötunge där. :)

Nej. Nu ska jag fortsätta spela.
Hoppas ni hade en bra midsommar, så hoppas jag ni har en fortsatt trevlig sådan också! :)

ByeBye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0