Studsmatta.

Ja, hujedamej. man blir trött att vara "hemma". ;) haha.
Har ju tre småsyskon som har en tendens att låta som en skara på tjugofem ungar! Haha. Men ja. Det är kul. =)
Lillgrisen har det JÄTTE kul här, speciellt med morbror N! Blir nog så, då de har gemensamt intresse... TRAKTORER. :) Haha. Sötungar.


Idag har jag inte gjort så mycket. Var och åt glass med en vän (som jag skrev förut) och hennes voffsar. Skitsöta. Milton låg alltid på min mage, då Lillgrisen bara var en alien i min mage. Hihi.
Hoppat studsmatta med ett prickigkorvbarn och även en sväng med Lillgrisen. :) Trevligt.

Och nu på kvällskvisten har jag druckit kaffe och skrattat gott med syster I och S-över-vägen! :)
Trevligt, trevligt!

Imorgon kommer min älskade karl. MysPys!! =)
Jag ska tvinga han att hålla om mig och snoza mig i nacken när vi ska sova. (Behöver dock inte tvinga honom.^^) Han är lycka för mig.


Ska tydligen shoppa med moder imorgon med dessutom. (Dock har jag ju inga pengar. Suck!)
Så nu ska jag ringa min karl och sedan gå och sova.
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0