Städning och lekplats.

Jisses. Känns som att jag kommer sova som en stock inatt!
Dagen har varit helt underbart skön!
(Ja, jag har inget emot att städa som ni nog förstår.)
Har lite städning kvar än faktiskt.
Jag och Lillgrisen tog oss en välförtjänt paus ute i en lekpark med S och N. Jätte trevligt.
Lillgrisen var jätte skeptisk ibörjan och ville inte riktigt släppa hans mamma ur blicken!
Men efter lite rumpputtande (av mig) och knuffande så gav han sig iväg på upptäcksfärd!
En hel värld med gungor, bollar (som satt fast i marken) och ruschekanor. Ungar i mängder, skrik, gråt och skratt!
Kan det bli bättre? :)
Tror han hade jätte jätte kul faktiskt.
Sedan gick vi och tog en glass nere på stan. Mumsigt!
Som vanligt hann Lillgrisen äta upp sin glass före mig och jag vart mätt på 2/3 glass, så han fick även min tillslut.
Och nyss kom vi hem, har ätit middag. Grillad kyckling med makaroner. Haha. Superbt! ;D
Och nu ska vi fortsätta städa! :)

Bye. (enbart för att jag är sugen på kaffe.)
fhdfhfd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0