sovmorgon..igen!

Ännu en sovmorgon, kollade dock inte på vad klockan var, men över nio iallafall. :)
Skönt.
Funderar dock på vad man ska hitta på idag.
Kanske ringer karlns mor och hör om hon vill sitta ute på lekplatsen lite. :)
Lillgrisen och jag ska i alla fall gå ut snart.
Fast först ska jag diska och plocka ihop lite här i lägenheten.
Funderar på att skura balkongen ikväll, om jag orkar.
Har varit helt slut på kvällarna nu, med värmen och allt.
Nä, nu ska jag gå och ta på mig och Lillgrisen lite kläder.
Sminka mig lite också. :) (Tänkte försöka börja med det igen. ^^)
Bye.

Kommentarer
Postat av: Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

HEJ SWEETY!



Just nu har jag en tävling på bloggen där du kan vinna en invite till BLOGGSVAR.



KRAM

2010-06-03 @ 11:45:57
URL: http://mandyego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0