sommarkläder?

Fint väder. idag igen! Blir man inte lycklig? :)
Idag har jag hunnit med att dricka kaffe med L. Mycket trevligt. :)
Och nu resten av dagen hade jag tänkt tillägna städning. Låter inte det som en vettig idé?
Såg förresten att fader skulle ju inte alls komma nästa helg, det är ju helgen efter det. Haha.
Bra där, ta veckor i förväg. ;) Haha.
Jag tänkte ta på mig något jätte somrigt idag. Insåg dock när jag kollade in i garderoben att somriga kläder inte är min grej. Har inget sådant! haha.
Jovisst har jag klänningar, kjolar och linnen i överflöd. Men inget som man tänker på sommar och sol.
Mest mörka kläder. Hmm. Kanske man ska skaffa ny garderob? ; )
S och syster L har rensat garderoberna och kläder väntar på mig där. Så nej, jag behöver inte köpa något nytt. ;)
Bra att vara sådan som alla slänger kläder till. Hahah. :)


Imorgon kommer min karl och min son hem. Yippie!
Jag längtar, massor!
Inatt är sista natten ensam, skönt!
Jag ska kasta mig på min karl och pussa sönder honom. Så det så! :P
Nej. Nu ska jag griddla en sväng. Innan städningen börjar. :)
Bye. (från balkongstädningen. Före och efter bild.)
fgfg gfgd

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0