snart klar =)

Hoppsan. Fastnade här. Igen! Haha. :)
Nu har Lillgrisen gått och lagt sig i hans nystädade rum. Mysigt! :)
Alla rum, utom klädkammaren är klar. Ska ta och börja med den också nu.
Sedan ska jag ge mig på kylskåpet!
Ska bli skönt när allt är klart.
När man kan sätta sig ner och kolla runt omkring sig.
Golvet får en helt annan lyster, det luktar gott och inget damm som yr omkring som små snöflingor!
Det gillar jag, skarpt! =)

Längtar tills karln kommer hem, nu har han varit iväg sedan långt innan jag gick upp imorse!
Pratade med honom förut idag, han skulle ut med sin kusin en sväng och fiska nu på eftermiddagen. :)
Hoppas han får något! :) (Inte för att jag äter fisk alltså.)
Kom på här förut. Att det är nästan bara en månad till jag fyller år.
Jag fyller tjugoett, jag som nyss var sexton!!! Ja, åldersnojan är ifarten som vanligt.
Lillgrisen ska iväg med sin far den veckan. Så är barnledig.
Funderar på om jag bara ska sitta och läsa en bok hela den dagen. För att få den överstökad.
Jag gillar inte min födelsedag. Jag gillar inte paket. Jag gillar inte uppmärksamheten.
Jag tror jag ska avskriva min födelsedag?
Nej. Ska spela poker en sväng på facebook nu och dricka en kopp kaffe.
Sedan är det dags att fortsätta städa!

Bye.
rent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0