Sjuk?!?!

Huvudvärken är ett faktum. Klockan är ungefär halv fyra och jag dricker min första kopp kaffe.
Illa! Inte konstigt att jag har en dundrande huvudvärk.
Rösten har jag tappat någonstans på vägen dessutom. Låter som en överkörd halvdöd kråka.
Dock är jag inte förkyld i övrigt. :/ Mysko!
Och på allt det här så har jag inbillad urinvägsinfektion. (Var på vårdcentralen och för "ovanlighetens" skull så hittade de såklart ingenting.)
Men ja, jag misstänkte i och för sig att det mest satt i psyket. (Det vill säga att jag verkligen känner efter om jag är kissnödig eller inte, ja och då blir jag kissnödig.) Men, men. De skulle skicka iväg urinet för odling, så skulle de höra av sig i slutet på veckan om det var något de missat.
Och själv tänker jag ta det lugnt med kaffet och dricka massa massa citronvatten!
....Men i övrigt mår jag bra. Haha. : )
Dricker kaffe och äter lite glass.
Har precis diskat och ska börja med storstädet.
Pappa och hans fru kommer ju på fredag. Och då ska det vara rent och fint! :) (Nog för att det inte är jätte stökigt nu heller, men ändå.)
Nej. Nu ska jag logga in en snabbis på facebook och dricka upp mitt kaffe.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0