Öl.

Hinner allt med ett till inlägg idag. :) Men det här blir troligtvis det sista för idag.
Jag är färdigsminkad och ölen ligger i kylskåpet och blir kall.
Väntar på att karln ska sluta vara lat och komma upp och dricka öl med mig. Är supersugen! ;)
Men går nog ner och säger till han att jag knäcker en öl om en liten stund. ;D Haha.

Annars har jag inte gjort så mycket sedan jag skrev sist.
Ätit en bit mat. potatis och fläskfilé. :) Jag är ju en sådan där tråkig människa, som inte äter sill. ;) Hahah.
Äter inte någon fisk överhuvudtaget.... Förutom smörstekt abborre. Dock vet jag inte om jag fortfarande äter det, vet att jag gillade det som litet barn. :)

Är jätte glad över att vädret är soligt och fint. :)
Inte ofta det är det på midsommar, men det blåser som tusan här istället.
Men det gör inte så mycket. :)


Nej. Nu ska jag spela lite spel.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0