midsommar. :D

Jösses amalia! Nu är det flera dagar sedan jag skrev sist. ^^
Har varit upptagen med besök från Tant L. :)
Vi har haft det supermysigt. :)
Hon kom i tisdags eftermiddag. Med sig hade hon vitt vin, blombukett, brieost och kex. (och öl åt min karl.)
Så kvällen spenderades med vinpimpling och avatar. (Dock tyckte jag att den var så dålig, så i slutet hoppade jag in i duschen. :P)

I onsdags kom karlns mor på kaffe och efter det så gjorde vi iordning oss och gick till marknaden. :) mysigt.
L hittade ett supersnyggt linne! :)
Sedan åt vi en supergod baguette. Fetaost och avokadoröra. NomNomNom! :)
Efter det gick vi och kollade på skor. :D Underbart, kan bo i en skobutik tror jag. ;)
L var supergullig och köpte en förtidig födelsedagspresent åt mig där inne, de skor jag suktat efter sååå länge. Skitsnygga! :D
skorskorskor
Visst är de underbara? :'D

Sedan gick vi hem och lagade mat.
Kvällen spenderades ute på solig balkong med ansiktsmask, vin, ost och kex. Och musik. Härligt!
Jag älskar att ha kvällssolen på ballekongen! :D

Och dagen efter (igår.) åkte vi till mor. :) Härligt.
Kvällen blev med chips framför tvn, som vanligt när vi är här. =) Hahaha. :D

Har inte mycket mer att tillägga just nu.
Men om vi inte hörs innan så.... glad midsommar!! :D
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0