Kladdkaka och storhandling.

Jisses. vilken varm och härlig dag det har varit idag.
Början på dagen tillbringade jag och lillgrisen med att mysa framför tvn och leka lite grann.
Sedan vart det lunch och middagslur. (Som dock inte varade mer än 40min!! >_<)
Sedan åkte vi och storhandlade- Skönt att ha det gjort!! =)
Efter det gick en mycket tröttgrinig lillgris och la sig, medan hans mor gjorde kladdkaka. NomNom.
Karlns mor och lillebror och hennes karl kom och snaskade! Delikat tyckte alla. ;) (Eller är det bara jag som tror det. Hahah.)
Är ju inte vilken dag som helst idag. Lillgrisen blir 21månader idag. : )
Kanske inte mycket att fira för visso. Men galet är det! Om endast tre månader fyller min lille son två år!
Tiden går ruskigt snabbt. Snart sitter jag väl på min gamle rullator som jag kallar racern och kollar på mina barnbarnsbarn! Haha. : )
Gamla tant S**** kommer de kalla mig och peta mig med en pinne! =)

(Hahah, härlig framtidsbild!! Av någon konstig anledning ser jag ut som min mormor gjorde när hon levde! Tror dock inte jag kommer göra det när jag tänker efter! Ganska synd, hon var väldigt söt!)
Nej. Nu ska jag kolla upp om det går något bra på tvn!
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0