Händig

Äntligen har en av "männen" i mitt liv kommit hem.
Fast han ligger och grisar och sover nu. Det vill säga Lillgrisen har kommit hem. Hihi :)
Jisses vad jag har åstadkommit bra saker idag.
Blonderat mig, tvättat och tvättat Karlns mors bil! ;) Det ni, här ligger vi inte på latsidan inte. ;D Hahah.
Ska lägga in kläderna där de ska vara nu. Hann inte riktigt det förut. Hann ner och hämta sista tvätten. Sedan kom karlns mor och hämtade mig. ^^
Men nu så. =)
Ska hoppa in i en skön dusch sedan också. Eller varför inte ett bad?
Ansiktsmask och bra bok. Fint avslut på helgen. Eller? Hihi.
Passa på att raka benen igen också? Är ju stubb och alldeles för kort för vaxning. annars hade det nog fått bli det.
Och jag tänker då tametusan inte vänta tills det växt ut mer.. Inte om det ska fortsätta vara shorts-väder! Haha.


Jag ägnar en tanke åt morbror k idag också. Exakt 14år sedan olyckan idag.
Jag var 6, skulle fylla 7 och hade lekisavslutning den här dagen.
Inget roligt minne. : (
Jag hoppas du har det bra i himlen. < 3
Bye. (Min extremt söta lillebror gjorde den här teckningen för ett tag sedan. Den är sjukt underbar och är en kalkonmänniska! Haha.)
nbncvcv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0