Grilla.

NomNom! Snaskar lättsaltade potatisskruvar (som förövrigt är vrålsalta) och Marabou Polka! Snuskigt god är chockladen. Den måste ni bara testa! Smälter som skit i munnen! Haha. : ) Nä, men seriöst. Den var osaligt god! :)
Sitter och halvsnyftar åt ett sms jag fick av min karl nyss. Han är ju den underbaraste på denna jord!
Jävlar vad jag skattar mig lycklig åt att det vart vi! Lycklig, lycklig. Jag blir skogstokig av all lycka som sprätter i kroppen.
Och imorgon kommer han hem och pussar på mig och håller om mig! Myspys. Jag längtar!! =)

För övrigt så har jag varit iväg och grillat med karlns mor och hennes karl nu på kvällskvisten.
Satt i en park och mös på en filt. Jätte mysigt var det! :)
Och jag vart fruktansvärt kissnödig när vi var där, så jag gick hem till henne och kissade.
På väg tillbaka frågar en liten kille mig vad jag heter. S****, svarar jag och frågar vad han heter. N** sa han. "Fast man kan kalla mig N**P**. Haha. Jag vart full i skratt och sa att min lillebror heter också så. Sedan sa vi hejdå. Och jag vände mig om och gick. Bakom mig så hör jag hur han gör pussljud åt mig. Hihi. Gulligt tyckte jag.
Hans mamma/mormor/farmor/tant (eller vad hon nu var.) tyckte nog att det hela var pinsamt. : )
Efter grillningen gick vi hem till karlns mor en liten stund. Sedan följde hon mig hem. Och jag hamnade här.
Nu ska jag ta det lilla lugna och snart gå och sova.
Ska nog griddla lite först! :)

Bye! (katten får inte tillräckligt mycket uppmärksamhet, så han gosar med ett bordsben istället. ^^)

fdsxz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0