Dagen igår.

Godmorgon.
Jag och Lillgrisen tog oss sovmorgon idag. Pruppen var uppe senare än vanligt igår. Jag med i och för sig. (nej, vi la oss inte samtidigt.)
Jag kunde inte riktigt somna igår, inge alls kul att sova utan min karl! Plus att jag är ju så mörkrädd när jag är ensam. (Ja, jag vet att jag är fånig. haha.)
Karln åkte alltså ut på "fiskeäventyr" igår och kommer hem på söndag. Glad för hans skull, eftersom att han älskar att fiska! :) Men tråkigt för min skull, som blir alldeles ensam på kvällskvisten. :P Hahah.
Men gårdagen var jätte fin.
Lillgrisen skulle börja dagis 07.30, så klockan 07.00 började vår promenad.
Och jisses vad varmt det var redan då! :O Svetten sprutade åt alla håll och kanter när jag kom ner på min verksamhet. Drack kaffe där en stund och sedan gick jag och hämtade en Lillgris från dagis. Dock hade de just satt sig till bords och börjat hugga in på maten, så där fick jag sitta en halvtimme och vänta. ^^,
Efter det så gick vi hem, Lillgrisen la sig och sov middag och jag åt lunch.
Sedan vart det kaffekok och sittning ute på lekplatsen med Lillgris och karlns mor. :)
Underbart väder, svetten nalkades då med. Haha.
Efter det gick vi in en stund och lekte. Sedan var det dags för middag och lite mer bus.
Vi gick ut en stund till, men då var det så mycket folk (ungdomar) ute på lekplatsen. Så då gick vi hem till Karlns mor istället. Och efter en stund åkte vi på oriflamegrejs. Trevligt! :)
När vi kom hem därifrån åt Lillgrisen kvällsmat och borstade tänderna. Sedan stupade han i säng. :)
Sedan skulle jag satt mig vid datorn, men då vägrade ju den starta. Datajävel!
Så nej. då hamnade jag framför tvn och somnade där senare framåt natten.

Så ja. Det var min dag. Fullspäckat ser det ut som! Haha. :)
Nu ska jag klä på mig lite.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0