Balkongstäd

Vet ni hur jobbigt det är att somna utan sin karl tätt intill?
Fast jobbigast tycker jag nog att det är på morgonen. Jag vänder mig om för att pussa lite på honom, men. Nej. Han är inte där! :( Hmm.
Ja, men det är snart söndag och då tänker jag pussa honom sönder och samman! ^^,
Snart ska jag gå och väcka Lillgrisen, så han får i sig frukost innan det är dags att vandra till dagis.
Ser ut att vara superfint väder idag igen, det gillar vi! :)
Ska sminka mig medan han äter frukost tänkte jag, för jag har redan ätit. :)

Haha. Jävlar vad duktig jag är.
Jag roade mig med att städa balkongen igår! x)
Var typ grönalger eller något på den, luktade rutten fisk. Uääh!
Men det vart fint nu i alla fall, som tur är. :)

Så när fader och hans fru kommer nästa helg. Så kan man sitta där ute och lunka på kvällarna sedan! :)
(De ska ha med sig balkongbord +stolar! :) Finemang.

nej. Nu ska jag väcka den lille mannen!
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0