VÄRME

Herrejävlar vad varmt det är.. Jag håller på att storkna!
Sitter i kortkorta shorts och bh, nå mer mäktar jag fan inte med.
Tagit en cider ute på plåttaket, men det var alldeles för varmt och nu har solen försvunnit.
Ligger nog åska i luften.... suck!
Jag som hade tänkt sitta ute hela eftermiddagen/kvällen. Bajs! Men men...

Tant L kom förbi en sväng efter hon slutat jobbet nyss också. Alltid lika trevligt! :)
Och snart kommer karln hem. :) Får se om han skulle ut idag eller inte. Det märker man.
Jag ska nog i alla fall stanna hemma. Är egentligen sugen på att ut och svänga på de lurviga... men, skippar nog det. ^^

Nej. Nu ska jag ta mig en macka.
Hoppas ni har det bra i värmen.
ByeBye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0