Underbar kväll.

Gud sicken underbar kväll jag har haft.
Åt glass med Karlns mor efter att jag städat/medans jag höll på med tvätten.
Sedan följde jag med henne hem en stund.

Runt sex kom syrran hit. Underbart.
Gick och köpte pizza. (eller ja. Jag och Lillgrisen köpte sallad.)
Sedan var det dags för honom att sova.
Då passade vi på att födelsedagsfika mig. (Ja, i efterskott.)
Efter det har vi suttit och tokglott på skor. Hon älskar skor mer än vad jag gör. :)
Har skrattat så vi storknat åt bajsande på bröst och mycket mycket annat.

Så ja, det har helt klart varit en lyckad kväll! :)
Imorgon blir det upp och packa det första jag gör, har ju inte gjort det än.
Åker ju till Dalarna imorgon. Underbart!
Mycket som ska tänkas på att ta med. Får nog skriva en lista imorgon, så jag inte glömmer något.


Jag saknar min underbara karl nu. Saknar hans pussar i nacken.
Hans sätt att se på mig och att ligga intill honom. Känna hans värme. Känna hans kärlek.
Men jag hoppas att de har det riktigt kul! :) Och det tror jag att de får också!


Nej, nu ska jag sova!
Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0